Місячник кібербезпеки

31.10.2023

 В рамках Місячника кібербезпеки в закладі вчителями інформатики та класними керівниками проведені онлайн уроки та пізнавальні заходи: з учнями 8-А, 8-Б, 8-В, 8-Г було проведено бесіду про найпопулярніші інтернет-загрози станом на 2023 рік. Учні також взяли участь в розробці науково-дослідних проєктів про конкретні напрямки кібербезпеки, а саме: ЗловмиснепрограмнезабезпеченняФішингКібербулінгГрумінгСпамКібератаки, учні 10-го класу завершили цікаве дослідження, пов'язане з розвитком інтернет-залежності серед учнів нашого ліцею. Їхні проєкти вразили нас своєю глибиною та актуальністю. Перше, на що вони звернули увагу, це правила створення надійних паролів. Учні підкреслили важливість забезпечення своєї інформації в мережі від небажаних доступів.Крім того, наші дослідники також наголосили на необхідності спілкування українською мовою, навіть в інтернет-просторі. Вони переконали, що збереження мовної ідентичності та культурної спадщини важливо в будь-якому середовищі, в тому числі в онлайн-середовищі.

 Приклад анкети дослідження: https://docs.google.com/.../1FAIpQLSex4zEzjJbF2A.../viewformЗвіт однієї з творчих груп: https://docs.google.com/.../1FkCKNGHfiW3aGt5ktDIb.../edit...

 Кібербезпека є одним з факторів побудови психологічно та інформаційно стійкого суспільства України. Тому учні 8-Б класу в рамках Місячника кібербезпеки під час Всеукраїнського уроку єдності дізналися та повторили: що таке фейки та як їх виявляти; як протидіяти мові ворожнечі та блокувати ботів і тролів.

 З учнями 5-их класів проводили бесіди на тему "Факти, фейки та критичне оцінювання медіатекстів". В умовах війни в Україні ця тема стає надзвичайно важливою для розуміння інформаційного середовища, в якому ми живемо. Ми намагалися донести до наших молодших школярів, що інтернет і соціальні мережі є потужними засобами комунікації, але також тими місцями, де можуть поширюватися недостовірні інформація та фейки. Ми розглянули конкретні приклади, щоб показати, як важливо перевіряти інформацію перед тим, як їй вірити. Наголосили на тому, що критичне мислення та здатність аналізувати медіатексти є важливими навичками для кожного громадянина. Наші учні показали чудову увагу та активну участь під час обговорення, і ми дуже горді їхньою зацікавленістю в цій темі. Ми віримо, що навіть у молодшому віці діти можуть навчитися розрізняти факти від фейків та бути відповідальними користувачами медіа. Наша мета - підготувати їх до інформаційного середовища та допомогти рости як свідомі громадяни.

 Учні 9-А, 9-В класу розглядали поширені онлайн-ризики. Це шкідливий контент, кібербулінг, секстинг, сексторшен, онлайн грумінг. На зустрічі вияснили ознаки ризикованого спілкування, їх прояви та повторили правила, які допоможуть відчувати себе у безпеці онлайн #stop_sexтинг/

Етикет та правила безпечної поведінки у мережі вивчали учні 3-х класів.

Цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. В умовах періодичних карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі 06.11.2023 пройшов методичний захід у ліцеї №33 для кафедри асистентів учителів на тему «Хто такий цифровий учитель?». Під час зустрічі обговорили онлайн-продукти, які допомагають отримати цифрові навички, обрали серіали та симулятори на порталі з розвитку цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта. Виокремили необхідні цифрові інструменти та технології в роботі асистента учителя.https://osvita.diia.gov.ua/courses/interactive-learninghttps://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchytelivНа завершення ближче познайомились із можливостями інструменту цифрової творчості Canva, зокрема створення та редагування відео.

Стильний інтер'єр © Всі права захищені 2023
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати